Veelgestelde vragen
HET BOEKETT
Hoe werkt boekett?
Elke week stellen we voor jou een seizoensboekett samen. Dat boekett wordt wekelijks, tweewekelijks of maandelijks aan de deur geleverd, naargelang de keuze die jij maakte bij het afsluiten van je abonnement. Daarnaast kan je ook eenmalig een boekett bestellen, die terug te vinden zijn bij onze collectie boeketten. Ideaal als cadeau of om onze service uit te proberen.
Hoe stellen jullie de boeketten samen?
De boeketten worden samengesteld volgens het seizoen, de houdbaarheid van de bloemen, de prijs-kwaliteit en de trends van het moment. Een typisch boekett is een wild, no-nonsense plukboekett.
Kan ik een boekett cadeau geven?
Absoluut! In onze webshop kan je een eenmalig boekett bestellen en laten opsturen als geschenk. Ook onze abonnementen kan je cadeau doen. We voegen dan een kaartje met een persoonlijke boodschap bij jouw bloemendoos.
LEVERING
Wanneer wordt mijn boekett geleverd?
Bij een bloemenabonnement leveren we de boeketten steeds op woensdag. Bij de losse boeketten kan je de datum van levering (woensdag t.e.m. zaterdag) zelf kiezen bij het plaatsen van je bestelling.
Hoe gebeurt de levering?
Wij leveren onze boeketten persoonlijk, binnen een straal van 18 kilometer rondom Massemen (Wetteren). Bij de levering zitten de bloemen in een speciaal daarvoor ontworpen bloemendoos. Aan de stelen hangt een voedend zakje waardoor jouw boekett onderweg gehydrateerd blijft.
Ik ben niet thuis op het moment van de levering van mijn boekett. Wat nu?
Geen probleem! Wij laten jouw bloemen achter op een door jou aangegeven ‘veilige plaats’ of bij een buurman of -vrouw. Bij het kopen van het boekett kan je ons deze informatie alvast laten weten in de opmerkingen. Heb je een vast abonnement, dan stellen we jou vooraf per sms op de hoogte van het geschatte tijdstip van levering.
Kan ik leveringen overslaan?
Zeker en vast. Je kan je abonnement pauzeren door een mailtje te sturen naar hi@boekett.be. Wil je jouw boeketten volgens een andere frequentie ontvangen? Dat kan. Stuur ons een mailtje en wij passen de frequentie van je abonnement aan.
BETALING
Kan ik mijn bloemenabonnement steeds stopzetten?
Absoluut. Je bent nergens toe gebonden en kan het abonnement ten allen tijde kosteloos stopzetten.
Hoe gebeurt de betaling van mijn abonnement?
Elke maand gaat de betaling automatisch van je visa-kaart af. Voor deze betalingen gebruiken we Stripe, een veilige online betaalservice. De prijzen in de webshop zijn all-in en omvatten dus ook de verzendkosten.
Hoe gebeurt de betaling van mijn Boekett Uniek - Boekett Puur - Feestboekett?
Bij je aankoop van een boekett zonder domiciliering bij de bank, kan je zowel betalen met Bancontact als alle andere elektronische betaalmethoden.
Dit geldt eveneens voor het aankopen van een cadeaubon.
Het beste van het moment, aan de deur geleverd, in één boekett.
Meer info?
Wil je meer weten over boekett? Heb je een vraag over de betaling, levering of verzorging van de bloemen? Stuur ons een mailtje en we helpen je met plezier verder.